sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Outoja tuntemuksia (27.11.)


Kuumuus tekee aivoista muusia. Se on nyt todistettu fakta.

Kävin eilen shoppailemassa. Se oli mukavaa, sillä olin yksin, eikä minulla ollut oikeasti kiire mihinkään. Minulla oli vain aikaa enemmän, kuin rahaa. Fiilis oli sinällään kummallinen, etten ole täysin vastaavaa vielä ennen kokenut! Yleensä ei tosin ole rahaa, mutta kuitenkin.

Kun olin tulossa trotrolla kotiin päin, oudot fiilikset vain voimistuivat. Ohittaessani harjoittelupaikkani minulle nimittäin tuli sellainen olo, että minun tulee vielä tätä paikkaa ikävä.

Varoitus siis Afrikkaan lähtijöille: täällä koetut ”valaistumiset” johtuvat oikeasti vain siitä, etteivät aivot enää toimi sitäkään vähää, mitä ennen matkaa. Se niistä hienoista ”joo mie menin Afrikkaan etsimään itseäni” -tarinoista.

// Emmi & Ellu

Ps. Tästä todisteena päässäni on tällä hetkellä yhdistelmä vaaleanruskeita pikkulettejä sekä kiharapilvi.
Pps. Tämän lisäksi kuurasin tänään koko huoneen ja vaihdoin kaikkien kolmen lakanatkin. Ja ei, täällä se ei ole Monica-syndrooma, vaan todiste siitä, mitä kuumuus tekee pienen suomalaisen nuppiparalle.
Pps. Lapset saivat perjantaina salmiakkia! Tästä todistusaineistona videomateriaalia, jonka näette sitten joskus. Hauskaa oli, minulla nimittäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti